jag tror det är sommar

igår sa jag åt syrran att hon skulle ringa och väcka mig idag. men jag tänkte nog inte på att hon lever som en gamling. så kl 8.20 typ ringer hon och väcker mig. jag ber om att få sova lite till. går 30 min så ringer hon igen. log å drog mig lite extra. men sen kl 10 satte jag mig i bilen och for iväg mot kalix. lunch på myggan med syrran, hanna. john å söt hjalmar. sen till nyborg. först bad med hundarna och sen försöka pressa. men ack så varmt.
drog sen till kalix där jag provade fredriks rymdskepp. (jag dallrade) sen tillbaka till nyborg för middag. sen lite uppdrag. sen tillbaka till happis, där jag och raggar lisa var desperata efter ett kubb-spel. slut typ överallt. i 5:e butiken hittade vi ett. YES! sen ner på stranden och spela. och vi kom fram till att lisas syster nog skulle ha använt sjörövarlappen när hon var liten iaf. sen kom lilljonas till stan. åkte runt lite. skulle visa han och lisa ett ställe i torneå (och jag visste hur man körde dit, trodde jag). men det slutade med att vi inte hittade det och vände tillbaka mot happis.
jag och raggarn har köpt en present åt sillen. men hon var naken och trött ikväll så hon får den imorgon istället. vi tror hon kommer att tycka om den jättemycket. hon kommer alltid att komma ihåg oss då hon.. nä. kan inte säga för mycket nu.

igår var jag väldigt blond. höll på å göra mig själv typ 600 kr fattigare av en annons: gå ner 5 kilo i veckan. av en jävla kräm. haha så blåst å desperat man kan vara. tur jag tog till mitt rätta jag (?) innan jag tryckte klar.

nä alltså jag tror det blir sängen nu så jag orkar upp då raggarn ringer. vi ska ner på stranden och simma omkring, från morgon.

förresten, är det bara jag som får nå konstiga bett (mest) på fötterna då jag sover? kenny säger att det är ett spöke. men nä. de ärnt.

just det. råkade slinka ner en sån där sockerfri bull idag. och fan. jag känner ett sug. bara jag inte får ett återfall.
för någon månad sen fick jag ett mess från en fd. arbetskompis som undrade om jag någonsin kom ur mitt beroende. dom såg mig dricka kanske 4-6 på jobbet. sen var det alltid typ 3-5 hemma också. sjukt!

ähh. nåväl
blubb blubb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0