snart lite semester

jag är trött och sliten. natten onsdag-torsdag somnade jag väl omkring kl 08.15. sen börja jobba kl. 10. så har några timmar att ta igen därifrån. å igår blev det inte många timmar heller. nåväl. strax semester. då får jag sova. YES!

har varit hos mörten å spelat guitar hero. ja är nära proffs snart ju ;) visst då mörten :)!?
sen har jag och evelina även varit och kollat runt lite överallt. och sen har vi legat vid vattnet och lyssnat på en mäktig låt. och vi kommer ihåg för typ exakt 2 år sen hur vi körde runt med öppen himmel ovanför oss och lyssnade på samma. åhh.

nåväl.

å snart lule kalaset. med jonnis. vi ska vara fulla och glada. (den biten är vi ganska så bra på :)

nä. nåväl. hej då då


Kommentarer
Postat av: Jonna

Va kul med guitar hero :D du jag längtar till Lulekalaset, så ska vi vara fulla som små ankor :) hihi!

2008-07-18 @ 07:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0