det är inte jag

har varit och ätit middag hos raggar lisa idag. gott. hon är en räddare i nöden. hon har stått för mat åt mig två gånger idag. (för att jag är pantad i skallen) dock slank det ner en, två eller kanske tre bitar för mycket av den där kladdkakan.

ja och vad gjorde jag då på valborgs? jo jag å sillen var i hennes stuga och mös. även jeppe kom dit en sväng. jag blev stup full. men det var skönt. och jag grät. det var också skönt.

sen plötsligt blev det fredag och plötsligt blev jag full igen. så full så att nalle på jobbet kom och berättade nå så pinsamt åt mig på jobbet dagen efter. men va fasen. vad gör det om hundra år?

i veckan gjorde linda mig nervös, men som hon sa så behövde jag inte vara nervös för det var någonting hon visste jag tyckte om: den 2 juni åker jag ner till uppsala för ett projekt och kommer vara borta i 3 veckor. och som mamma sa: skönt med lite miljöombyte.

nä, nu ska jag dona här lite innan läggdags. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0