ledig dag

kändes skitkonstigt att som inte gå till jobbet idag. blev någon slags vana här nyss. men självklart kunde jag inte hålla mig helt. kilade dit idag en sväng å handlade lite ljus. men kunde inte hålla mig från att glo igenom preaviseringen å mhs:en lite iaf. please. skärpning. är man ledig så är man ju. en evig inre stress finns som där iaf. fan, se där, kom just på att listorna inte är helt färdiga iaf. måste fixa så inte jari kommer å säger "emma!" så jag börjar dallra. har som blivit nå så direkt han säger det så frågar jag "vad har jag nu gjort för fel!?" nu ler vi bara.
:)

sillen har varit här åsså börja vi kolla bilder i datorn från tiden då jag var smal å hade långt hår. ojojoj.
så gav jag lisa en present också. vi måste fasen börja lära oss.

sen fick jag en present av pappa idag, ett kikhål till min dörr. tack :*


nä, nu blir det sängen å en film så jag orkar mäta mattor imorgon. pusshej (som fredrik alltid säger. fan så jag saknar han. längesen sist nu. den bästa.)


Kommentarer
Postat av: lisa

knäppskalle

2008-05-28 @ 18:23:28
URL: http://dahlskog
Postat av: Elin R

lill du, du är smal fortfarande!

2008-05-29 @ 16:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0