så är det.

en ledande fråga är ingen fråga.
god natt

Kommentarer
Postat av: maria

vadå ledande frågor , fattar som vanligt nada .
grannen din sill , drog med min bästa kompis ..
så nu känner jag mig totalt handlingsförlamad .
vem ska jag nu släpa på ...
men gissa vad ... jag har varit på deit .
första gången på 25 år ..
spännande känner mig som 14 i gen .
hjärtat slog frivolter och händerna skakade
har en laddare och kamera fodral här
jag tror du saknar dom .

2008-05-30 @ 16:16:45
Postat av: I

Så myspysig film :)
Jodå, det är kanonbra faktiskt, och sen känns allt extra bra när jag äntligen får ta studenten :D
Hur är allt med du?! Du lever och mår bra?

2008-05-30 @ 19:00:23
URL: http://idabergeskans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0