tillägnat joh john

okej, det toh ett tag att kunna logga in. mem ohn. vi ska gå promenad imogon. och då sk vi prta kärlek.
och det DÄR JÄVL a facket. facket john. säg mig. dom är bara skit. okej förlåt du är nån sån där högre. men ändå. dom har tagit mert än 20000  för mig p´å typ  3 år. är det king? NEJ! okej. men ag tycker om dig för det. vi pratar imorgon okej. men om hit ikväll så ska vi supa en skalle eleler två. jag saknar våra kalix resor d¨å  vi patade om  allt. men vi tar det på våra promenader isäller. 0okej.  fint vattten. okej john. sup lugnt. din fack-gubbe. men jag tycker om dig iaf.
blubb bl7ubb heippa//SILLEN

Kommentarer
Postat av: maria

dagens kort ... page i stavar ..
i dag får du chansen att använda din kreativitet
och uppfinningsrikedom ...på ett possitivt sätt .
en möjlighet du bör ta när den kommer
ngt nytt kommer in i ditt liv .
kanske bör du städa ut gammalt groll och troll
för att få plats för det nya ..

2008-05-11 @ 11:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0