jag vill leva som en pirat

på lördag for jag till kalix då jag hade vaknat.
for hem till byn å sa håpp åpp till linus. for vi på graven och sa hej till en massa och tände ljus. det var mysigt, men samtidigt gjorde det så ont i hjärtat.
sen for vi och körde runt lite å så bara, och märkte att det är ganska bra med ett tom & jerry glas i bilen ;)
det var kul å vara med lillebror lite. han har aldrig tid annars typ. (linus, läs om meningen och lagra)

for till happis sen igen (har fortfarande ångest för att jag inte tog mig tid till å äta ett jävligt gott kött hemma)
så kom sillen hit och så blev vi förvandlade till pirater. for sen till lisse, å sen drog jag vidare en sväng till jaana och tjejerna. sen blev det ponde, anders, nä jag menar club one. längesen jag har haft en sån rolig kväll. tack alla :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0