månne jag och mamma är släkt!?

okej. idag har jag hunnit med endel ja. och pengar har lämnat mitt konto.

var svårt att ta sig upp från sängen imorse. sen var det bara köra lite snabbare än lagligt i SNÖSTORMEN. fy fasen vad snörök det var.
kom till kalix, kollade ögonen, for till läkaren.
sen var jag med emppi ♥ att jag har fått skratta! å sen ännu mer efter att jag blivit lurad på en telefon. nä men seriöst, den killen visste då hur man skulle sälja ;) (mamma blev också lurad på en massa tror jag) det var sen frågorna kom: bindningstid? startavgift? hur/vars kommer den? ja, nå på några dagar kommer det en rosa i brevlådan iaf. (han lovade mig att det inte skulle komma någon cerise så, det jag egentligen vill ha, men men)
sen har jag tömt förrådet och sagt hejdå till morjärvsvägen 11a. rökte en sista cigg på balkongen och så.
gav lite täcken och kuddar till lava och pajasso. ni skulle ha sett pappas min när han kom in hemma. såg seriöst ut som om det hade kräksnöat på hela nedervåningen. (stoppningen ni vet) nä, men okej, det var väl kul å veta!? nä men typ.

nä, men jag har haft en bra dag iaf ;)
nu ska jag färga utväxten.
heippa

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, ja bindningstid och sånt var inte så viktigt, dom var ju snygga, så what to do liksom, haha! :-D

2008-11-30 @ 14:34:03
URL: http://empolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0