söndag

helgen har varit lugn. inge bakis eller sånt där ni vet. å inge söndagsångest!
på fredagen vare jobb å d, hockey och sen bara drev omkring lite sådär ni vet.
å på lördag fick jag sova ut. vaknade väl kring 13 tiden, så skulle jag dra till kalix. fixa lite grejjer å sånt, men glömde nyckeln i happis å mamma å pappa var inte hemma så då orka ja som inte köra ditåt igen. for med lisa å danne en sväng och kollade på spökhus å sånt istället. sen på kvällen var jag med världens finaste.
å idag har jag varit å jobbat, sen varit med verro lisa och sofia en sväng. sen kollat lite internet å så. (får passa på när datorn funkar)

nä, nu ska jag sova. natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0