en onsdag

det är lite vansinne att börja kl 6 på morgonen.
speciellt då man har sovit halva dagen.

idag har jag fått bromsa för en älg. (inte liten)
sen så fick jag mig middag hemma i newcastle.
och pussar av lava.
sen av majken. (dock bara med hjälp av godis)
sagt hej till farfar.
varit och skrivit kontrakt.
fått vattenplaning 4 gånger.
skrattat å typ lipat till idol.
sen har jag varit paranoid. ("tack" john john)
kokat en potatis.
räknat mina ljus: 53 stycken (olika modeller och sånt)
insett att det var för mycket för 38 kvm. (eftersom det blev bastu)
så rensade bort.
nu är dom 42 stycken.
och så har jag bråkat med mitt internet. (och nu också. jäkla tele2)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0