KÄRLEK

alltså idag har jag känt så jäkla mycket kärlek så det är sjukt.


så har jag träffat julia. fick världens chock på uppstarts idag å hörde den där pajalarösten. glad blev jag och ville inte släppa taget om henne.


sen så har jag funderat nå så förbaskat mycket.


och så är jag nöjd över mig själv eftersom jag inte ser mellan fingrarna nå mer (typ OJ jag råkade bara ligga med en annan, men det är dig jag älskar. MEN OJ jag råkade ligga med någon annan i din säng, men det är dig jag älskar. OJ jag hade visst typ ett till förhållande vid sidan om dig, men det är dig jag älskar)

fy fan. nä men irina nu skrattar vi tillsammans. som vi en gång sa att vi kommer att göra. och vet ni!? -det är så jäkla härligt!


STAY AWAY

YOU ARE TOO CLOSE
THIS IS MY AREA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jäkla härligt!

2008-09-26 @ 09:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0