utdrag från john johns blogg :) me like it ;)

100 miljarder anledningar..
Äh det tar vi en annan gång..
 sitter och lyssnar på the boppers,väldigt bra flow i deras låtar må jag säga,påminner mycket om Flamingos i när de var som bäst.Givetvis slår de ju inte Spice girls världstuné!

Undrar om det kommer en uppföljare till Spice world?
Kan Mel B hålla fingrarna borta från allt onyttigt så hon undviker att bli tjock igen?
Kan Emma sluta låtsas att hon växt upp och inse att hon innerst inne är en fjortis?
Kan Viktoria fokusera på Spice girls eller är hon orolig för att David ska vara otrogen medans hon är ute och turnerar?
Kan Mel C,ja skit samma..
Geri rules!

Ungefär så var mina tankar inför den stora återföreningen,Jag hade svårt att sova natten innan deras första framträdande på såååååå lång tid.Jag och Mr Nilsson hade knytkalas ,mamma hade poppat popcorn allt skulle bli perfekt!!

Och det vart det,jag minns att jag höll på att svimma när brudarna klev in på scen,det var magnifikt!

Men sedan fick jag lära mig en väldigt viktig sak,livet är fullt av besvikelser!!
Efter avhopp så tvingades spice girls ställa in resten av turnèn.

Nu kan jag och Mr Nilsson bara hoppas på att Backstreet Boys ska komma till sverige:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0