fredag

jahaja, första dagen som sjukskriven då- jäkligt skön dag

var på sjukan igår och träffade en skön läkare. vi satt och surfade, snacka om hur norrlänningar är, pratade om gud (blev sådär lite djupt, men var tvungen att avstyra det samtalsämnet innan det blev som typ: men om man gräver sig ner med huvudet först genom jordklotet.. eller om sol- och månsystemet ;) ja och sen efter typ 20 min så frågade jag om jag fick fara -jovisst jovisst, men tänk på om det är gud som väljer. -jo jag ska -okej bra. här har du dina kryckor, hem å ligg i soffan nu -jo. ja men jag fick en bild av varför man alltid får vänta på vct.

nä, ska glo lite mer tv nu innan jag ska å se på hockey (knivhugg i magen) ♥

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0